Thursday 29 March 2012

Return to NEXTSTEVE- prima campanie initiata in Romania pentru dezvoltare personala copii intre 10 si 15 ani

Next Steve   : o incantare pe fiul meu, o intamplare fericita pentru parintii lui ca au accesat acest  tip de training. De mult eram in cautarea unui asemenea tip de training. Sebastian e un copil timid, lipsit de increderea in sine si putin comunicativ. Aveam nevoie de deschidere, dincolo de relatia parinte/ copil sau copil/ profesor sau copil/ bunici.
 www.nextsteve.ro
Eram oarecum ingrijorata ca nevoia pe care fiul meu nu o detecta, dar eu o simteam, nu puteam sa i-o satisfac.

Intr-una din zilele mele de accesare a site-ului www.romaniapozitiva. ro, in ideea ca exista si altceva ce ma poate retine pe aceste meleaguri, ceva ce pot construi pentru un viitor altfel pentru copiii nostri, am primit un link de teasing: Fii urmatorul STEVE::)) Oare ce vroia sa spuna? Curiozitatea m-a impins si bine a facut.

A durat 5 minute sa ma decid ca : This is it! De acest training are nevoie Sebastian. Impreuna cu prietenul lui Alex au purces intr-o sambata, flancati de parinti sa descopere Who is next Steve? Ce a urmat este o poveste frumoasa, o initiativa demna de aplaudat a doi tineri, Claudia S si Andrei S, tineri care au inteles nevoia acuta a copiilor din aceasta generatie: Sa fie ei insisi, originali, sa gandeasca diferit, sa le placa ceea ce fac si sa o faca corect! Povestea nu are happy-end, ci TO BE CONTINUED!





No comments:

Post a Comment