Monday 7 May 2012

Cum sa obtii ce iti doresti in viata

Cum sa obtii ce iti doresti in viata 

Azi mi-a picat sub ochi un articol interesant in care erau enumerate cateva lectii de viata date de Benjamin Franklin. 

 

15 lectii prin care viata noastra poate deveni ceea ce ne dorim cu adevarat:

 1. "Bine facut este mai bun decat bine spus" Si de cate ori se verifica aceasta lectie: vorba multa, saracia omului!, cum cu drag ma invata bunica in copilaria mea.

 2. "Nu lasa pe maine ceea ce poti face azi". O fac deseori si nu pot spune ca ma onoreaza, dar lasam din varii motive: comoditate, frica, lipsa de asumare, precautie, etc.

 3."Daca nu esti pregatit, esti gata sa esuezi". Sa fiu pregatita e una dintre luptele mele interioare. Uneori motivatia este cea care imi lipseste cu desavarsire, insa intamplarile de pana acum din viata mea terestra, imi confirma ca lectia aceasta e adevarata.

 4."Cand nu te mai poti reinventa, esti terminat". Dictonoul acesta va fi motto-ul meu start NOW::))

 5."Omenirea este impartita in trei clase: cei care sunt de neclintit, cei care sunt mobili si cei care merg intotdeauna inainte"  Adopt initiativa tuturor de a merge mai departe, indiferent de vicisitudinile vietii.

 6."Nu confunda miscarea cu actiunea". Actiune versus reactiune!

 

7.“Sa nu-ti fie teama de greseli. Vei cunoaste si esecul. Mergi doar inainte” O problema apare cand ti le asumi cu responsabilitate si nu vezi reactia celuilalt sau nu doresti sa o vezi. Esti doar TU si esecul tau, dar asumat.

8."Pentru a reusi, profita de oportunitati asa cum sari, de obicei, la concluzii" Concluziile pot deveni subiective si oprtunitatile obiective.

 9. "Declara razboi viciilor tale si lasa fiecare an ce vine sa te gaseasca un om mai bun" Viciile mele sunt viciile Omului Razvratit.

10. "Rabdarea este mama norocului"  In viata norocul a fugit si rabdarea o invat si azi.

11.“Exista lucuri extrem de dure/dificile: otelul, diamantul si a te cunoaste pe tine insuti”  Sa ma cunosc pe mine insami e o provocare zilnica insa atat de dificil cand iti descoperi defectele si incerci sa le minimalizezi in spatele unor fapte bune...

13"Cine te-a inselat atat de des, precum tu insuti?" Scor 0-0. Eu si viata! Meci nul...

14.“Cu energie si persistenta poti cuceri tot" Energia pozitiva alaturi de perseverenta duc la minuni zilnice in viata ta, atata timp cat te inconjori de oameni care privesc cu ochii sinceritatii si ai curajului.

15. "Tragedia vietii este ca imbatranim prea repede si devenim chibzuiti mult prea tarziu" Imbatranesc si imi doresc sa o fac intelept, alaturi de El si prin intelepciunea LUI sa ma bucur pe mine si cei de langa mine!

Lectii de viata mestesugite de un OM intelept, peste care ma aplec cu convingerea ca voi deveni un OM mai intelept!


·         Description: 12. Fii pregatit


No comments:

Post a Comment